24 Μαρ 2008

Bελτιώσεις "προ των πυλών" για την Πατρών -Πύργου

Το ενδεχόμενο μιας νέας χάραξης του κλειστού αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου στην περιοχή των Βραχναιίκων, μοιάζει περισσότερο ορατό παρά ποτέ, καθώς ο ίδιος ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γιώργος Σουφλιάς έχει δώσει εντολή για την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης και την τροποποίηση της μελέτης, ώστε να αναιρεθούν κατά το δυνατό τα προβλήματα που προκαλούνται στους δήμους της δυτικής Αχαΐας, από την κατασκευή του σημαντικού οδικού άξονα.
Αυτή είναι η ενημέρωση που παρείχαν στελέχη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ στον Νίκο Νικολόπουλο, κατά την διάρκεια επικοινωνίας που είχε την Παρασκευή, ως συνέχεια της διαρκούς και πολύχρονης προσπάθειάς του για ενημέρωση κι ανταλλαγή απόψεων για τα μεγάλα έργα αρμοδιότητας του ΥΠΕΧΩΔΕ που κατασκευάζονται στο νομό.
Παράλληλα, όπως αναφέρθηκε στον κ. Νικολόπουλο, το ενδεχόμενο τροποποίησης της χάραξης, αλλάζει και τα δεδομένα της χωροθέτησης σταθμού διοδίων, η θέση του οποίου κρίνεται ως επανεξεταστέα.
Μετά από αυτές τις εξελίξεις, ο κ. Νικολόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Όσοι επί χρόνια παρακολουθούμε την πορεία της εξέλιξης των μεγάλων έργων στην Αχαΐα, αγωνιώντας και προσπαθώντας για το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα, ξέρουμε καλά τρία πράγματα: Το πρώτο είναι η ιλιγγιώδης ταχύτητα με την οποία η κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά ο κ. Σουφλιάς, από το 2004 έως σήμερα, προώθησε και δρομολόγησε όλα τα μεγάλα έργα υποδομών που επί δεκαετίες ονειρευόταν η Αχαΐα και η Δυτική Ελλάδα, μπροστά στην σπουδαιότητα των οποίων καμία μικροπολιτική συμπεριφορά και κινδυνολογία δεν άντεξε και δεν θα αντέξει. Το δεύτερο είναι, πως πολλάκις έχει αποδειχθεί πως οι κυβερνήσεις του Κώστα Καραμανλή ακούνε την φωνή των τοπικών κοινωνιών, συνδιαλέγονται και αναγνωρίζουν τα δίκαια αιτήματά τους. Και το τρίτο είναι, πως μονίμως και διαρκώς, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και χρειάζεται διαρκής αγώνας, αναζήτηση, διαβούλευση και συνεννόηση προκειμένου να επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η τελευταία επικοινωνία μου με το υπουργείο απέδειξε για ακόμα μία φορά όλα τα προαναφερόμενα, αλλά και πως υπάρχουν ακόμα σημαντικά περιθώρια βελτιώσεων στον σχεδιασμό κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, αρκεί να υπάρχει διάθεση συνεργασίας, γνώση και συνεχή αφύπνιση και προσπάθεια. Εκτιμώ πως οι εξελίξεις θα είναι θετικές, εφόσον και οι τοπικοί φορείς σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, όχι μόνο για το ζήτημα της χάραξης του δρόμου και της χωροθέτησης του σταθμού διοδίων, αλλά και για το ζήτημα της αυταποζημίωσης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: